Az Eszeveszett birodalom folytatásában a főszerep a sztori legnépszerűbb figurájának, Kronknak jutott! Újabb kalandok, újabb poénok és újabb fülbemászó dalok várják a régi és új rajongókat ebben a filmben!
Az Eszeveszett birodalom folytatásában a főszerep a sztori legnépszerűbb figurájának, Kronknak jutott! A bárgyú meláknak ezúttal apukáját kell lenyűgöznie. Újabb kalandok, újabb poénok és újabb fülbemászó dalok várják a régi és új rajongókat ebben a filmben, amely ugyanolyan nagy költségvetéssel készült, mint az eredeti történet!