Herkules
Az istenektől újszülöttként elvett és a Földön örökbe fogadott Herkules idétlen, de izmos kamasszá cseperedik. Felfedezi, hogy helye van az Olümposzon apja, Zeusz mellett - ha képes túllépni saját árnyékán, és lúzerből igazi hőssé válni. Pegazussal, a repülő csődörrel és Phillel, a temperamentumos személyi edzővel együtt Herkules küldetésre megy, hogy egyszer s mindenkorra megszorongassa Hádészt.
Az istenektől újszülöttként elvett és a Földön örökbe fogadott Herkules idétlen, de izmos kamasszá cseperedik. Amikor megpróbál beilleszkedni felfedezi, hogy helye van az Olümposzon apja, Zeusz mellett - ha képes túllépni saját árnyékán, és lúzerből igazi hőssé válni. Pegazussal, a repülő csődörrel és Phillel, a temperamentumos személyi edzővel együtt Herkules küldetésre megy. De nincs könnyű dolga, mert túl kell járnia egy görög szépség, Meg, és a gonosz, forrófejű Hádész eszén is. Vicces kísérőivel, Pánikkal és Pechhel az oldalán Hádész az univerzumot akarja uralni… és csak Herkules áll az útjába. Dohánytermék is megjelenik a filmben.