vígjáték, zene
Mindannyiunk kedvenc apácája újra a porondon! Ezúttal Deloris Van Cartier Mary Clarence nővérnek adva ki magát beépül egy bajba jutott belvárosi iskola közösségébe. Zenei tantervvel felszerelkezve a nevetés ajándékát, a zene erejét és egy csipetnyi mennyei ihletet hoz az osztályterembe, mielőtt az eszes diákok rá nem jönnek, ki is ő valójában.