A mumus
A Stephen King művéből készült vérfagyasztó horror-thriller két lánytestvérről és pszichológus apjukról szól, akivel nehezen dolgozzák fel a lányok anyjának közelmúltbeli halálát. Amikor egy kliens váratlanul betoppan hozzájuk, és segítséget kér, otthagy maga után egy természetfeletti lényt, amely családokra vadászik, és a szenvedésükből nyer erőt.
„A mumus” a bestsellerszerző Stephen King művéből készült vérfagyasztó horror-thriller. A gimnazista Sadie Harper és a húga, Sawyer nehezen dolgozza fel anyjuk közelmúltbeli halálát, és az apjuktól, a pszichológus Willtől sem számíthatnak sok támogatásra, hiszen neki a saját fájdalmával kell megbirkóznia. Amikor egy elkeseredett kliens váratlanul betoppan hozzájuk, és segítséget kér, otthagy maga után egy természetfeletti lényt, amely családokra vadászik, és az áldozatai szenvedéséből nyer erőt.