A hó rabja
A „No Exit” című, borzongató thrillerben Darby Thorne, egy fiatal nő családi vészhelyzet miatt útnak indul, de hóviharba keveredik, és kénytelen több ismeretlennel együtt egy autópálya menti pihenőben menedéket keresni. Mikor egy elrabolt lányra talál a parkolóban álló furgonban, rémisztő élet-halál harcba kezd, hogy rájöjjön, ki az emberrabló.
A „No Exit” című, borzongató thrillerben Darby Thorne, egy fiatal nő családi vészhelyzet miatt útnak indul, de hóviharba keveredik, és kénytelen több ismeretlennel együtt egy autópálya menti pihenőben menedéket keresni. Mikor egy elrabolt lányra talál a parkolóban álló furgonban, rémisztő élet-halál harcba kezd, hogy rájöjjön, ki az emberrabló. A film, melyet Andrew Barrer és Gabriel Ferrari tévéjátéka alapján Damien Power rendezett, Taylor Adams 2017-ben megjelent regényén alapul, producere pedig a PGA Award-nyertes Scott Frank. A főszerepben Havana Rose Liu, Danny Ramirez, David Rysdahl, Mila Harris és Dennis Haysbert látható.