Antlers
Számos fantasy elismert producere, Guillermo del Toro és Scott Cooper rendező nyugtalanító új horror-thrillere, amelynek forgatókönyvét C. Henry Chaisson, Nick Antosca és Cooper írta. Egy kisvárosi tanár, Julia Meadows (Keri Russel) felfigyel rá, hogy valami nem stimmel az egyik diákjával. A fiú csendes, magának való, és házi feladataiban a helyi folklór mitikus lényei elevenednek meg. Julia aggódni kezd, és megpróbál többet megtudni Lucasról. Kiderül, milyen sanyarú körülmények közt él, ezért Julia és öccse, Paul (Jesse Plemons), a városi seriff mélyebbre ás, és rájönnek, hogy Lucas veszélyes titkot őriz. Amikor kiderül az igazság, a történet ijesztő fordulatot vesz. A műfaj mesteréhez, Del Toróhoz ezúttal David S. Goyer és J. Miles Dale csatlakozik producerként, valamint Jim Rowe, Nick Antosca és Kevin Turen executive producerként.Ebben a vérfagyasztó történetben az ősi rettenet összefonódik az emberi kapzsisággal, ami szegénységet, függőséget és környezeti pusztítást von maga után.