Fekete víz
Anya és lánya arra kényszerülnek, hogy egy lepusztult lakásba költözzenek, egy csúnya gyermekelhelyezési csatározás után. Ám egy fiatal lány szelleme kezdi kísértieni őket, akinek a családja korábban az épületben élt.
A Fekete víz rejtelmes kísértettörténete egy magába szippantó, feszültséggel átitatott thriller. Dahlia Williams (Connelly) és ötéves kislánya készen állnak arra, hogy új életet kezdjenek együtt. De az új lakásuk lepusztult és ütött-kopott – és nagyon úgy tűnik, hogy önálló életre kelt. A titokzatos zajokkal, a sötét színű víz folyamatos szivárgásával és a felettük lévő, elhagyatott lakás egyéb furcsa eseményeivel Dahlia kísérteties és rejtelmes hajszába kerül – ami rémálmok özönét szabadítja rá.