A szépség és a szörnyeteg
A történet és a szereplők akiket ismersz és szeretsz, életre kelnek A szépség és a szörnyeteg (2017) című klasszikus Disney mesefilm élőszereplős feldolgozásában. Egy filmes élmény az egyik legjobban szeretett meséről, amit valaha láttál. Légy részese Belle fantasztikus kalandjának. Egy ragyogó, szép és független fiatal nő, akit egy szörny tart fogságban a kastélyában. Félelmei ellenére a lány összebarátkozik a kastély elvarázsolt személyzetével. Megpróbál a szörny félelmetes külseje mögé látni és megtalálni a herceg igazi, kedves énjét.