Szörnyella
Emma Stone a főszereplő a Disney SZÖRNYELLA című filmjében, amely a mozi egyik leghírhedtebb – és hírhedten divatos – gonoszának, Szörnyella de Frásznak korai, lázadó éveit mutatja be. Az 1970-es évek Londonjának punk rock forradalma alatt játszódó film elmeséli, hogy Estella (Stone), egy ifjú csaló hogyan adja át magát gonosz énjének, és hogyan válik a harsány, bosszúszomjas Szörnyellává.