Féktelenül
Egy Los Angeles-i rendőrnek (Keanu Reeves) és a buszt vezető egyik rettegő utasnak (Sandra Bullock) kell megállítania egy ámokfutó járatot, ami felrobban, ha 80 km/h alá lassít.
Látványos kaszkadőrmutatványokkal és váratlan romantikával színesített dübörgő thriller Keanu Reeves, Sandra Bullock és Dennis Hopper főszereplésével. Amikor egy bosszúra vágyó zsaroló (Dennis Hopper) bombát rejt el egy buszon, Jack Travenre, a fiatal Los Angeles-i rendőrre (Reeves) hárul a hatástalanítás feladata. Ha ez önmagában nem lenne elég, Jack és a buszt vezető utas (Bullock) nem engedheti a buszt 80 km/h alá lassulni a zsúfolt utcákon, mert a bomba akkor felrobban!