Hat nap, hét éjszaka
Egy mogorva tehergép pilótája és egy felvágott nyelvű New York-i üzletasszony egy repülőgép baleset következtében egy lakatalan szigetre vetődik, és olyan vakáció kezdődik számukra, amelyikre egyikük sem fizetett be!
Quinn (Harrison Ford) kemény, ámde csöppet sem ambiciózus pilóta, aki rozzant teherszállító gépén fekete fuvarokat vállal egyik trópusi szigetről a másikra. Kényelmes életén esze ágában sincs változtatni. Robin (Anne Heche) sikerorientált és céltudatos nő, egy New York-i magazin szerkesztője, aki újdonsült vőlegényével nyaral egy egzotikus déltengeri szigeten. Egy sürgős munka azonban Tahitira szólítja, ezért repülőgépet bérel, melynek pilótája nem más, mint a laza Quinn. Az össze nem illő pár „repülőtörést” szenved egy lakatlan szigeten, és megkezdődik a veszélyes kalandokkal, az annál is veszélyesebb perpatvarokkal, és ami a legveszélyesebb: egy kis románccal tarkított váratlan vakáció, amelyhez foghatót nem reklámoznak utazási irodák. És akkor még említést sem tettünk a váratlanul felbukkanó vérszomjas kalózokról, akik a szigeten rejtegetik összerabolt kincseiket.