akció és kaland, thriller
Owen Wilson és Gene Hackman együtt játszanak egy repülőgép navigátor történetében, aki – amikor ellenséges terület felett lelövik a gépét – menekülni kezd a kegyetlen ellenséges csapatok elől.
Miután lelőnek egy repülőgépet, és a pilóta megpróbál elmenekülni az üldöző sereg elől, a parancsnok mentési műveleteit meghiúsítja a politika. Ez szokatlan teljesítményre kényszeríti a pilótát.