A Marvel Studios' Marvel Kapitány egy a Marvel filmes univerzum történetében eddig nem látott korszak, az 1990-es évek kalandjait mutatja be, amelyek során Carol Danvers az univerzum egyik legerősebb hősévé válik. Amikor két földönkívüli faj galaktikus háborúja eléri a Földet, Danvers és néhány barátja a felfordulás kellős közepén találja magát.