A KŐKEMÉNY CSALÁD a new england-i Stone-család éves összejövetelét bemutató komikus történet. A legidősebb fiú a barátnőjével tér haza, hogy bemutassa szüleinek és testvéreinek. A bohém Stone-család bizarr, zavart és ellenséges érzésekkel fogadja a kimért, maximalista New York-i látogatót. Mielőtt az Ünnepek véget érnének, kapcsolatok bomlanak fel, újak alakulnak, titkok kerülnek napvilágra, és a Stone-családot újra összehozza a rendkívüli szeretetkészsége.