Alice Csodaországban
Vessz el a nyúl üregében Alice-szel, és indulj fantasztikus kalandra a Kalapos (Johnny Depp) és más elképesztő karakterek társaságában. A varázslatosan hívogató Alice Csodaországban minden idők egyik legkedvesebb történetének kreatív újragondolása.
Eredj a Fehér Nyúl nyomába! A Walt Disney Pictures és Tim Burton csodálatos új kalandra hív: Alice társaságában visszatérhetsz minden idők egyik legnépszerűbb fantáziaregényének ravaszul átformált helyszínére. Alice (Mia Wasikowska) már 19 éves, és újra felkeresi azt a szeszélyes, kiismerhetetlen világot, amelyet kislánykorában megismert. Ez a Csodaország felülmúl minden álmot. Különleges lakói mindenkinél érdekesebbek és színesebbek: színre lép a Bolond kalapos (Johnny Depp), a Fehér Királynő (Anne Hathaway), a Vörös Királynő (Helena Bonham Carter), a Fehér Nyúl (Michael Sheen) és a többiek. A mozi csúcsformája ez – az Alice Csodaországban hihetetlen ötletkavalkád, mely egyszerre varázsolja el a szemet és fület, és hódítja meg minden nézője – kicsik és nagyok – szívét.