dráma, romantikus
Főszerepben Russell Crowe, mint sikerhajhász bróker, akinek az élete egycsapásra megváltozik, amikor megörököl egy szőlőbirtokot és Franciaországba utazik – ahol gyermekkori emlékeivel és egy gyönyörű nővel találkozik.
A londoni részvénykereskedő megörököl egy villát Provance-ban, amit azonnal el is akar adni – de az új birtokára utazva elhalasztja a visszatérést városi életébe, amikor szerelmes lesz egy elbűvölő francia nőbe, tulajdonvitába gabalyodik az újdonsült unokatestvérrel, és napvilágra kerül a bérlő cselszövése, ahogyan a birtokon titokban készült legendás bort árusítja.