kémkedés/kémek, thriller
Jennifer Lawrence alakítja Dominikát, az egykori balerinát, aki kénytelen részt venni a Verébiskola nevű kormányprogramban, és ezzel egy veszélyes kémjátszma szereplőjévé válik.
Jennifer Lawrence alakítja Dominikát, az egykori balerinát, aki kénytelen részt venni a Verébiskola nevű kormányprogramban, és ezzel egy veszélyes kémjátszma szereplőjévé válik. Veszedelmes ügynöknő lesz belőle, de csapdába ejti a kémek világa, amelyből minden áron menekülni próbál. A Vörös veréb „egymás után szállítja a váratlan fordulatokat, egészen a megdöbbentő és teljesen váratlan befejezésig” (Dish Nation – Fox TV).