Száguldó bomba
Ezrek élete forog kockán a Denzel Washingtont és Chris Pine-t felvonultató akcióthrillerben, amelyben hétköznapi hősök próbálnak megállítani egy mérgező vegyi anyagot szállító, elszabadult vonatot.
Készülj fel életed hullámvasútjára a dübörgő akcióthrillerben, amelyben Denzel Washington és Chris Pine fognak össze! Ezrek élete múlik a pennsylvaniai Scranton felé száguldó, mérgező vegyi anyagot szállító, elszabadult vonat megállításán. A valószínűsíthetően drámai tragédiát csak két ember akadályozhatja meg: a veterán mérnök (Washington) és a fiatal mozdonyvezető (Pine).