A nemzet aranya 2. - Titkok könyve
Felmenője ártatlanságának bizonyítására és az elveszett aranyváros felfedezéséhez Ben Gatesnek és csapatának egy titokzatos, szigorúan őrzött, évszázados titkokat tartalmazó könyvben olvasható nyomhoz kell eljutnia. De csak egyetlen módon találhatják meg: Bennek el kell rabolnia az elnököt.