A bostoni fojtogató
Egy igaz történeten alapuló krimi a hírhedt bostoni fojtogatós gyilkosságok történetét feltáró úttörő újságírókról: Loretta McLaughlinról, aki a Record American újságírója, és Jean Cole-ról, aki kollégája és egyben bizalmasa. Miközben a gyilkos újabb és újabb áldozatokat szed, a páros bátran folytatja tovább a nyomozást, saját életüket is kockára téve az igazság kiderítése érdekében.