Hosszú utazás
A Nicholas Sparks bestselleríró könyvén alapuló romantikus dráma középpontjában egy fiatal pár áll, akik között egy végzetes kapcsolat alakul ki, amely örökre megváltoztatja az életüket.
A Nicholas Sparks írófejedelem bestsellerén alapuló A leghosszabb út el fogja hitetni veled, hogy hiszel az igaz szerelemben. Amikor Luke (Scott Eastwood), a visszatérésre készülő egykori bikalovagló bajnok megismerkedik Sophiával (Britt Robertson), a New York-i álommunkára készülő főiskolással, egy rendkívüli - ám bizonytalan - romantikus utazásra indulnak. Miközben az ellentétes utak próbára teszik bimbózó kapcsolatukat, Luke és Sophia sorsszerű kapcsolatba kerül Irával (Alan Alda), akinek saját házasságáról szóló szívmelengető emlékei inspirálják a fiatal párt, és örökre megváltoztatják az életüket.