Horrorra akadva 4.
Cindy rájön, hogy kísértetjárta a ház, amiben él, ezért elindul, hogy kiderítse, ki ölte meg a kisfiút, és miért. Mindeközben idegen Tr-iPodok özönlik el a Földet, akiket szintén csak ő tud megállítani.
Alighogy összejön Tom (Craig Bierko), az ostoba darukezelő és Cindy (Anna Faris), a még ostobább ápolónő, hatalmas háromlábú mp3-lejátszók nőnek ki a földből, és eszeveszett pusztításba kezdenek. Miközben az ütődött pár nekilát megmenteni a Földet, elözönlik a világot az elvetemült idegenek, élükön Leslie Nielsennel. Az invázióra készülő ellenség nem retten vissza a szőke bombázó Holly (Carmen Electra) bevetésétől sem, de hatalmukban van Tom Logan (Charlie Sheen), Henry (Bill Pullman) és még sok más jól fizetett sztár. A jókedv és a kacagás garantált!