Mike és Dave esküvőhöz csajt keres
A partiarc testvérpár, Mike (Adam Devine) és Dave (Zac Efron) online hirdetést ad fel, hogy „rendes” lányokat (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) találjanak maguk mellé a nővérük hawaii esküvőjére.