Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
A látnok rendező, Tim Burton végtelenül fantáziadús fantasy-kalandfilmje. Amikor Jake felfejt egy alternatív valóságokon és időn átívelő rejtélyt, talál egy különleges képességekkel megáldott gyerekek számára létrehozott titkos világot, amelynek része a lebegő Emma, a pirokinetikus Olive és a láthatatlan Millard. Ám kisvártatva felbukkan a veszély, és a gyerekeknek össze kell fognia, hogy megvédjék a legalább annyira különleges világot, mint ők maguk.