Marvel Studios bemutatja: A galaxis őrzői - ünnepi különkiadás
Az őrzők szeretnék felejthetetlenné tenni Quill karácsonyát, ezért elhatározzák, hogy ellátogatnak a Földre, hogy megtalálják a tökéletes ajándékot.