A fekete paripa - Az első kaland
AZ ELSŐ KALAND egy szívmelengető, kalandos történet. Neera fiatal lány, akit a második világháború elválasztott a családjától Arábiában. A magányos lány a sivatagban összebarátkozik egy gyönyörű fekete csikóval, amelyet Shetannak nevez. Bár később Neera újra találkozik az apjával, képtelen szabadulni Shetan emlékétől. A fekete lóétól, amely a legenda szerint a sivatag szülötte, az éjszakai ég nemzette és a szél itatta. Steven Farley regényéből. Steven a fia Walter Farleynek, az eredeti Fekete paripa írójának.