dráma, vígjáték
Apjuk halála után az egymástól elidegenedett három fivér közösen szeli át vonaton Indiát, hogy megkeressék az anyjukat.
Nem minden a terv szerint alakul, amikor az apjukat gyászoló három fivér spirituális útra indul Indián keresztül, hogy meglátogassák a himalájai zárdába vonult édesanyjukat.