Tombstone - A halott város
Wyatt Earp csendes nyugdíjas éveire készül az arizonai Tombstone-ban, de terveit meghiúsítja egy törvényen kívüli banda, pont olyanok, akik ellen mindig is sikerrel harcolt. Végül összecsapnak O.K. Corrall közelében.
Pörgős, sztárokkal teli film eleveníti fel a legendás csata történetét, amely igazságot szolgáltat Tombstone városának. Kurt Russel lebilincselő alakítást nyújt Wyatt Earpként, míg Val Kilmer szinte lángra lobbantja a képernyőt az erőszakos Doc Hollyday szerepében. Ők ketten összefognak, hogy O.K. Corral közelében egy azóta hírhedtté vált leszámolással igazságot szolgáltassanak a kegyetlen törvényenkívüliekkel szemben. Ne hagyja ki ezt a bombasztikus, akciódús kalandot, amelyet a Vadnyugat sosem felejt!