A remény bajnoka
A történet egy hősként tisztelt bokszolóról, Jim Braddockról szól, aki 1935-ben, a nagy gazdasági válság idején legyőzte a nehézsúlyú világbajnok Max Baert egy 15 körös küzdelemben.
A diadalmas, inspiráló igaz történetben az Oscar-díjas Russell Crowe és Renee Zellweger játsszák a főszerepet. Amikor Amerikának szüksége volt egy bajnokra, feltűnt a színen egy nem várt hős, és megmutatta, milyen keményen képes küzdeni egy férfi azért, hogy második esélyt szerezzen magának és a családjának. A hirtelen országos rivaldafénybe került ökölvívó, Jim Braddock a rossz esélyekkel dacolva a történelem egyik legnagyobb visszatérésével lepte meg a világot. A családja iránti szeretet által vezérelve sikerült valóra váltania lehetetlen álmát.