Demóna - A sötétség úrnője
A Disney legikonikusabb gonoszának története folytatódik a Demóna: A sötétség úrnője című filmben, a főszerepben Angelina Jolie-val. Demóna és keresztlánya, Auróra kapcsolatát próbára teszi a közelgő esküvő, nem várt szövetségesek és a sötétség új erői.
A Disney legikonikusabb gonoszának története folytatódik a Demóna: A sötétség úrnője című filmben. Az évek kegyesek voltak Demónával és Aurórával. Kapcsolatuk rendeződött, mely szomorúsággal indult, majd bosszúval folytatódott és végül szeretetté alakult. Azonban a gyűlölet az emberek és a tündérek között továbbra is fenn áll. Auróra közelgő esküvője Fülöp herceggel nagy jelentőséggel bír, ugyanis a frigy egyesíteni fogja Ulstead királyságát a szomszédos Múriával. De amikor bekövetkezik egy nem várt találkozás egy hatalmas, új erővel, Demóna és Auróra szembe kerülnek egymással, mely próbára teszi lojalitásukat és egymáshoz való hűségüket. A Demóna: A sötétség úrnője főszerepében Angelina Jolie, Elle Fanning és Michelle Pfeiffer, mint Ingrith királyné látható.