Holt költők társasága
John Keating, a karizmatikus angol professzor érkezése és sajátos tanítási módszerei új életet lehelnek egy szigorú iskola életébe. Hamar rájön, hogy ezzel a tantestület rosszallását és haragját vonja magára, amikor váratlan tragédia történik.