Egy ropi naplója: A nagy kiruccanás
A Heffley család utazása a Mami 90. szülinapjára kalandos kitérővel gazdagodik Greg turpisságának hála, aki részt akar venni egy videójáték-kiállításon! A minden idők egyik legnagyobb bestseller-sorozata alapján készült filmben az országot átszelő kaland egy életre emlékezetes élménnyé válik a Heffley család számára.