Micimackó
Visszatérhetünk a Százholdas Pagonyba ebben a szívmelengető eredeti mesében, és újra találkozhatunk drága mackónkkal és együgyű, de rendíthetetlen barátaival ebben a varázslatos családi kalandban. Amikor szegény Füles elveszíti a farkát, Bagoly az egész bandát – Micimackót, Tigrist, Nyuszit, Malackát, Kangát és Zsebibabát – elküldi egy vad kalandra, hogy segítsenek Fülesnek, és mentsék meg Róbert Gidát a rejtélyes Rögvestől. Végül kiderül, hogy a nap elég zűrösen alakult egy csekély értelmű medvebocs számára, aki mindössze csak egy kis mézet akart keresni. A. A. Milne könyveiből öt történet által ihletve, a Disney legendás, kézzel rajzolt stílusában ez az örök klasszikus a világ egyik legközkedveltebb karakterét ismerteti meg a legújabb generációval. Telis-tele vadonatúj betétdalokkal, az imádni valóan hóbortos Micimackó egy kötelező darab.