Az oroszlánkirály 2. – Simba büszkesége
Minden idők legsikeresebb és legnépszerűbb rajzfilmhőse, Szimba, - vagy ahogy többen ismerik - az Oroszlánkirály visszatért, hogy az Oscar-díjas film fenségesen lenyűgöző, végtelenül izgalmas és határtalanul humoros kalandjai folytatódhassanak. Szimbának kislánya született, és a pajkos kis Kiarát nem könnyű féken tartani. Ez nem sikerül Timonnak és Pumbának, a bal kezekkel és lábakkal megáldott mókás duónak sem. Kiara elszökik csetlő-botló "dadáitól" és egyszer csak tiltott területen, Zordföldén találja magát. Ott találkozik Kovuval, a gonosz Zordon trónjának várományosával. A két fiatal megkedveli egymást, szüleik azonban ádáz ellenségek. A szerelemnek és a szeretetnek kell kibékítenie a forrongó ellentéteket. A szívmelengető mese méltó folytatása!