A dzsungel könyve 2.
A dzsungel ismét ugrál, hiszen Maugli, Balu, Bagira és a többi kedvenc karaktered visszatér egy vidám, zenés kalandban. Maugli (Haley Joel Osment) a faluban él az emberek között, kis mostohatestvérével, Rándzsannal és legjobb barátjával, Shantival. De az emberkölyök szívében még mindig ott van a dzsungel ritmusa, és hiányzik neki régi pajtása, Balu (John Goodman). Amikor Maugli visszamegy a vadonba egy kis mókára, hamarosan rájön, hogy nem csak Balu vár rá - az emberevő tigris, Sir Kán ott lapul az árnyékban, és bosszút tervez. Ha le akarja győzni ősellenségét, Mauglinak szüksége lesz régi barátai és új családja segítségére is.