Majd elválik
Amikor tökéletes élete összeomlik körülötte, az egykori szépségkirálynő (Sandra Bullock) lányával együtt visszaköltözik kis szülővárosába, a texasi Smithville-be.
Birdee Pruitt (Sandra Bullock) életét a legtöbben megirigyelnék. De amikor hűtlen férje egy országos tévéműsorban felfedi, hogy megcsalta, tökéletes élete összeomlik. Birdee és kislánya kétségbeesetten indul haza a kisvárosba, amelyet maga mögött hagyott. Miközben mindketten küzdenek az új életükhöz való alkalmazkodással, Birdee lassan erőt vesz magán, hogy megnyissa a szívét, és újra reményt találjon.