Borat - Kazah nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Amerika
Borat Szagdijev, kiküldött újságíró és anyaországa, Kazahsztán hatodik leghíresebb embere, elutazik Amerikába, hogy többet tudjon meg az amerikai kultúráról – vicces eredményekkel.