Thor: Sötét világ
A Marvel legújabb Thor-filmje, a Sötét világ folytatja Thor, a hatalmas bosszúálló kalandjait, aki ezúttal a Föld és a Kilenc birodalom megmentéséért száll harcba egy eddig árnyékban bujkáló ellenséggel, aki most magát az egész univerzumot akarja. A Marvel Thor és a Bosszúállók filmjeinek eseményeit követően Thor a világegyetem rendjéért harcol, azonban egy ősi faj a bosszúra szomjazó Malekith vezetésével visszatér, hogy az egész univerzumot visszataszítsa a sötétségbe. Thornak most egy olyan ellenséggel kell szembenéznie, akivel még Odin és Asgard sem tud szembeszállni, ezért elindul eddigi legveszélyesebb és legszemélyesebb útjára, közben még az áruló Lokival is kénytelen szövetséget kötni, mivel nemcsak népét és szeretteit kell megmentenie, hanem magát az egész univerzumot.