Egy ropi naplója: Kutya egy idő
Mindannyiunk kedvenc mamlasza, Greg Heffley (Zachary Gordon) háromszoros poénmennyiséggel tér vissza a szupernépszerű könyvsorozat alapján készült újabb filmben. Amikor Greget megfenyegeti az apja (Steve Zahn), hogy katonai iskolába küldi, ha nem tartja magát távol a bajtól, Greg még kreatívabb módokat talál, hogy kalamajkába keveredjen.