Baromi őrjárat
Vermonti autópálya-járőrök egy csoportja verseng a helyi zsarukkal; a kimenetel dönti el, hogy bezárják-e az autópálya-járőrállomást.
Mindig az akciót keresve öt túl lelkes, de alulstimulált vermonti autópálya-járőr elszabadul az autópályán, miközben az autósokat nyugtalanul néznek a visszapillantó tükörbe. A helyi zsarukkal való folyamatos viszály, hogy kinek a micsodája a nagyobb, és amellett, hogy az állam be akarja zárni az állomást, járőreink azon kapja magukat, hogy a jó ízlés határain járőröznek, miközben vidáman és akaratlanul is életük bűntényének megoldása felé siklanak.