Huckleberry Finn kalandjai
Huckleberry Finn, a rosszcsont fiú megszökik otthonról és a Mississippi folyó mentén hajózik egy szökött rabszolgával. Mark Twain klasszikusa felejthetetlen szereplőkkel és sok életbölcsességgel.