A három testőr
A három testőr hajmeresztő kalandokban és veszélyes helyzetekben vesz részt, hogy megmentsék a francia trónt a bíboros és ármánykodó segédje karmaitól. Legfőbb jelszavuk: Mindenki egyért, egy mindenkiért!
XIII. Lajos uralkodása idején a rendszeresen verekedésbe keveredő d'Artagnan (Chris O'Donnell) összebarátkozik a három legendás muskétással, Athosszal, Porthosszal és Aramisszal (Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Oliver Platt) . A négy elszánt férfi hamarosan nagy feladatot kap: meg kell hiúsítaniuk azt az áruló összeesküvést, amelyet Richelieu (Tim Curry), a cinkostársa, Rochefort és a Milady (Rebecca De Mornay) szőtt a királynő, Ausztriai Anna ellen. Az összeesküvés kudarcba fullad, ám az intrikus Milady nem adja fel, és még a legszörnyűbb bűntettektől sem riad vissza, hogy bosszút állhasson. Egy mindenkiért, mindenki egyért!