A Simpson család és Andrea Bocelli: „Feliz Navidad”
Idén karácsonykor Homer a legeslegjobb meglepetéssel készül Marge-nak: a világhírű olasz operaénekes, Andrea Bocelli feledhetetlen előadásával, amiben a szupersztár gyermekei, Matteo és Virginia is közreműködnek.