A Vasember
Öltözz akcióhoz Robert Downey Jr. társaságában a legpörgősebb kalandfilmben, amire már régóta vártál, itt a Vasember! Amikor a rakétatöltetű zseni iparmágnás, Tony Stark, ellenséges területen fogságba esik, összeszerel egy csúcstechnológiás páncélt, hogy megszökhessen. Most az egész világot készül megmenteni olyan hősként, aki bár nem arra született, de olyanná szerelték, mint senki mást. Gwyneth Paltrow, Terrence Howard és Jeff Bridges szereplésével ez egy fantasztikus, magasan szárnyaló utazás, amely rendkívül szórakoztató. Nemcsak képregény- és szuperhős-rajongóknak!