Az oroszlánkirály a Hollywood Bowlban
„Az oroszlánkirály” 30. évfordulójának tiszteletére a Hollywood Bowl a Büszke Földe helyszínét varázsolja elénk egy magával ragadó koncerten. A zenés est a történet fejlődését ünnepli, az 1994-es animációs filmtől a Tony-díjas musicalig, valamint a 2019-es és 2024-es élethű animációs filmekig, tisztelegve a zene és a karakterek előtt, amelyeknek köszönhetően a történet meghódította a világot.
„Az oroszlánkirály” 30. évfordulójának tiszteletére a Hollywood Bowl a Büszke Földe helyszínét varázsolja elénk egy magával ragadó koncerten. Ezen az estén újra találkoznak az eredeti filmnek hangjukat kölcsönző színészek és az ikonikus Broadway-produkció szereplői. Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella, Billy Eichner, valamint Heather Headley és Bradley Gibson, a színpadi musical legendái, továbbá a különleges vendégek, North West és az EGOT-díjas Jennifer Hudson közreműködésével ez a zenés est az Oscar- és Tony-díjas, világot meghódító történet 30. születésnapját ünnepli, amelyet többek között rajzfilmek, Broadway színházi előadások és élethű animációs filmek keltettek életre.