Időutazó Matuka
Miután egy óra Matuka motorján landol, visszautazik az időben 1909-be, ahol belefut Stanley-be, az ambiciózus ifjú verdába, aki épp Kaliforniába tart. Villám McQueen segítségével Matuka átírja a történelmet, mikor meggyőzi Stanley-t, hogy maradjon Radiator Springsben, és építse fel a várost. Stanley megismerkedik Lizzyvel, és esküvőjükkel ünneplik meg az új bírósági épület megnyitását.