Verdák
A versenyautó, Villám McQueen száguldva éli életét… amíg le nem tér az útról, és ott nem ragad Kipufogó-fürdőben, egy elfeledett városkában a 66-os úton. Itt találkozunk egy sor vicces karakterrel, akik segítenek neki felfedezni, hogy nem csak a hírnévről szól az élet.
A nagymenő versenyautó, Villám McQueen (Owen Wilson) száguldva éli életét… amíg le nem tér az útról és ott nem ragad Kipufogó-fürdőben., egy elfeledett városkában a 66-os úton. Itt találkozik Sallyvel, Matukával és Doc Hudsonnal (Paul Newman), és egy sor vicces karakterrel, akik segítenek neki felfedezni, hogy nem csak a hírnévről és a trófeákról szól az élet.