Ki vagy, doki? A csillagbestia
A Doktor halálos harcba keveredik, amikor egy űrhajó lezuhan Londonban. De ahogy a csata egyre pusztítóbbá válik, Dokit a sors egy régi barátjához, Donnához vezeti.