Ki vagy, doki? Joy karácsonya
Amikor Joy kinyit egy titkos ajtót az Időhotelben, rábukkan veszélyre, dinoszauruszokra és a Dokira. De egy halálos terv bontakozik ki a Földön, éppen karácsonykor.