Farkas
Farkas visszatér, hogy akciódús, életre-halálra folyó küzdelmet vívjon ősellenségével a modern kori Japánban. Az életében először sebezhetővé váló, a fizikai és érzelmi határait feszegető Logannek nem pusztán a halálos szamurájpengével kell szembenéznie, hanem saját halhatatlanságával kapcsolatos belső vívódásaival is – a grandiózus harc örökre megváltoztatja.